Grupa Primus - dotacje unijne Olsztyn

Budowa instalacji OZE w Zakładzie Leczniczym „Słoneczna Polana”

Dar Days Sp. z o.o.

Rewitalizacja zabytkowego budynku Internatu w Olsztynie

Szkoła Policealna

im. prof. Religi w Olsztynie

Przebudowa drogi powiatowej nr 1280N Lidzbark – Koszelewy

Powiat Działdowski

Rozbudowa i doposażenie Woj. Szpitala Dziecięcego

Szpital Dziecięcy w Olsztynie

Budowa ciągu pieszo-rowerowego w Węgorzewie

Gmina Węgorzewo

Szkolenie „Monter PV – zielony zawód przyszłości”

Beneficjent:

Grupa Doradcza Primus s.c.

Budowa budynku biurowo-handlowo-magazynowego firmy M3

M3 Pachucki Zawadka Sp J.

Zaufali nam:
  • Hotel anders
  • inter parts

Zapraszamy do udziału w projekcie „Poza schematami” uczniów, uczennice i nauczycieli Zespołu Szkół Gastronomiczno-Spożywczych w Olsztynie

REKRUTACJA DO 18.04.2025r.

Celem projektu jest zwiększenie możliwości zatrudnienia 24 uczniów(16K, 8M), podniesienie kompetencji i umiejętności zawodowych u 24 uczniów (16K, 8M), a także podniesienie kompetencji i umiejętności 40 nauczycieli (34K,6M) poprzez realizację kursów, szkoleń zawodowych oraz staży uczniowskich przy współpracy z przedsiębiorcami oraz podniesienie jakości oraz atrakcyjności kształcenia Technikum nr 5 w Olsztynie oraz Branżowej Szkoły I Stopnia nr 5 w Olsztynie poprzez ich doposażenie w materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji wsparcia w okresie od 1.04.2025 do 30.06.2026r.

Projekt obejmie wsparciem

 Zespół Szkół Gastronomiczno-Spożywczych im. Wisławy Szymborskiej w Olsztynie

 24 uczniów (18kobiet, 6mężczyzn) ZSGS – Projekt jest skierowany do uczniów wszystkich kierunków Technikum nr 5 oraz Branżowej Szkoły I Stopnia nr 5 wchodzących w skład ZSGS. Uczestnikami będą uczniowie klas 1, 2, 3 i 4 Technikum oraz klas 1 i 2 Szkoły Branżowej.

 40 nauczycieli (34kobiet, 6mężczyzn) Zespołu Szkół Gastronomiczno-Spożywczych w Olsztynie.

Projekt zakłada realizację następujących form wsparcia:

A. Na rzecz Zespołu Szkół Gastronomiczno-Spożywczych im. Wisławy Szymborskiej w Olsztynie:

 Przekazanie na rzecz szkoły zakupionego na cele projektu sprzętu

 Szkolenia nauczycieli ZSGS

B. Na rzecz uczniów:

 Kursy/szkolenia odpowiadające na potrzebę doskonalenia umiejętności praktycznych i zawodowych uczniów adekwatnych do kierunku nauki i zapotrzebowania na regionalnym rynku pracy.:

– Barman przyszłości -trendy w miksologii

– Kurs baristyczny z elementami obsługi klienta

– Kuchnia azjatycka – bogactwo orientalnych smaków

– Ryby w słoiku zamknięte

– Kurs kuchni Wegańskiej

– Fit słodycze – dietetyczne ciasta, ciastka i desery

– Torty z nadrukiem – kurs cukierniczy

– AI w zarządzaniu HORECA

– Canva dla młodych twórców

– Kompetencje miękkie (wybierz jeden moduł):

a) Kreatywni Zawodowo

b) Rozmowa Kwalifikacyjna i Autoprezentacja £ Staż uczniowski

 Wsparcie odpowiadające na potrzebę praktycznego kształcenia uczniów w rzeczywistych warunkach pracy z uwzględnieniem najnowszych trendów technologicznych, we współpracy z pracodawcami w celu włączenia ich w proces kształcenia zawodowego:

• Staże uczniowskie

C. Na rzecz nauczycieli:

– Jak uczyć pokolenie Z- współczesne techniki i specyfika nauczania?
– Jak pracować z trudnym i agresywnym uczniem?
– Canva w pracy naczyciela
– Wykorzystanie sztucznej inteligencjii w pracy nauczyciela
– Kuchnia azjatycka- bogactwo orientalnych smaków
– Torty z nadrukiem – kurs cukierniczy
– Kuchnia globalna – podróż kulinarna wokół świata
– Ryby w słoiku zamknięte

DOKUMENTY REKRUTACYJNE DO POBRANIA:

Zaplanowane rezultaty projektu:

1.Liczba uczniów i słuchaczy szkół i placówek kształcenia zawodowego objętych wsparciem: 24 os.

2. Liczba uczniów szkół i placówek kształcenia zawodowego uczestniczących w stażach uczniowskich: 12 os.

3. Liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem: 2 szt.

4. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem: 40 os.

5.  Liczba objętych wsparciem podmiotów administracji publicznej lub służb publicznych na szczeblu krajowym, regionalnym lub lokalnym: 2 podmioty

6.  Liczba zrealizowanych godzin stażu uczniowskiego: 1920 godzin

7. Liczba uczniów uczestniczących w szkoleniach w ramach zadania nr 1: Kompetencje miękkie: 24 os.

8. Liczba uczniów uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 2: Barman przyszłości -trendy w miksologii: 16os.

9. Liczba uczniów uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 3:Kurs baristyczny z elementami obsługi klienta: 16os.

10. Liczba uczniów uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 5: Kuchnia azjatycka – bogactwo orientalnych smaków: 8os.

11. Liczba uczniów uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 6: Ryby w słoiku zamknięte: 8os.

12.Liczba uczniów uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 7:Kurs kuchni Wegańskiej: 8os.

13. Liczba uczniów uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 8:Fit słodycze – dietetyczne ciasta, ciastka i desery: 8os.

14.  Liczba uczniów uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 9:Torty z nadrukiem – kurs cukierniczy: 8os.

15.Liczba uczniów uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 10:AI w zarządzaniu HORECA: 8os.

16. Liczba uczniów uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 11:Canva dla młodych twórców:24 os.

17.Liczba nauczycieli uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 12:Jak uczyć pokolenie Z- współczesne techniki i specyfika nauczania?: 40os.

18. Liczba nauczycieli uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 13:Jak pracować z trudnym i agresywnym uczniem?: 18os.

19.  Liczba nauczycieli uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 14:Canva w pracy naczyciela: 12os.

20. Liczba nauczycieli uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 15:Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela: 20os.

21.Liczba nauczycieli uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 16:Kuchnia azjatycka- bogactwo orientalnych smaków: 8os.

22. Liczba nauczycieli uczestniczących w szkoleniu realizowanym w ramach zadania 17:Torty z nadrukiem – kurs cukierniczy: 8os.

23. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu: 36os.

24.Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu: 22os.

25.Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 1: Kompetencje miękkie:22os.

26.Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 2: Barman przyszłości -trendy w miksologii: 13os.

27. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 3:Kurs baristyczny z elementami obsługi klienta: 13os.

28. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 5: Kuchnia azjatycka – bogactwo orientalnych smaków: 6os.

29. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 6: Ryby w słoiku zamknięte: 6os.

30. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 7: Kurs kuchni Wegańskiej: 6 os.

31. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 8: Fit słodycze – dietetyczne ciasta, ciastka i desery: 6os.

32.Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 9: Torty z nadrukiem – kurs cukierniczy: 6os.

33.Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 10: AI w zarządzaniu HORECA: 6os.

34.Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 11: Canva dla młodych twórców: 22os.

35.Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 12: Jak uczyć pokolenie Z- współczesne techniki i specyfika nauczania?: 36os.

36. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 13: Jak pracować z trudnym i agresywnym uczniem?: 18 os.

37. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 14: Canva w pracy nauczyciela: 10os.

38. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 15: Wykorzystanie sztucznej inteligencjii w pracy nauczyciela:18os.

39. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 16: Kuchnia azjatycka- bogactwo orientalnych smaków: 6os.

40. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 17: Torty z nadrukiem – kurs cukierniczy: 6os.

41.Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 18 Kuchnia globalna – podróż kulinarna wokół świata: 6os.

42.Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 19: Ryby w słoiku zamknięte: 6os.

[wysija_form id="3"]