Grupa Primus - dotacje unijne Olsztyn

Budowa instalacji OZE w Zakładzie Leczniczym „Słoneczna Polana”

Dar Days Sp. z o.o.

Rewitalizacja zabytkowego budynku Internatu w Olsztynie

Szkoła Policealna

im. prof. Religi w Olsztynie

Przebudowa drogi powiatowej nr 1280N Lidzbark – Koszelewy

Powiat Działdowski

Rozbudowa i doposażenie Woj. Szpitala Dziecięcego

Szpital Dziecięcy w Olsztynie

Budowa ciągu pieszo-rowerowego w Węgorzewie

Gmina Węgorzewo

Szkolenie „Monter PV – zielony zawód przyszłości”

Beneficjent:

Grupa Doradcza Primus s.c.

Budowa budynku biurowo-handlowo-magazynowego firmy M3

M3 Pachucki Zawadka Sp J.

Zaufali nam:
  • Hotel anders
  • inter parts

Zapraszamy do udziału w projekcie „Podróżuj i zgotuj sobie sukces” uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie- REKRUTACJA DO 18.04.2025r.

  1. Celem projektu jest zwiększenie możliwości zatrudnienia 40uczniów(32K, 8M), podniesienie kompetencji i umiejętności zawodowych u 40 uczniów (32K, 8M), a także podniesienie kompetencji i umiejętności 49 nauczycieli (41K,8M) poprzez realizację kursów, szkoleń zawodowych oraz staży uczniowskich przy współpracy z przedsiębiorcami oraz podniesienie jakości oraz atrakcyjności kształcenia Technikum nr 2 w Ostródzie poprzez doposażenie w materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji wsparcia w okresie od 1.04.2025 do 30.06.2026r.

Projekt obejmuje wsparciem:

Projekt zakłada realizację następujących form wsparcia:
A. Na rzecz Technikum nr 2 w Ostródzie:
 Przekazanie na rzecz szkoły zakupionego na cele projektu sprzętu
 Szkolenia nauczycieli Technikum nr 2 w Ostródzie
B. Na rzecz uczniów:
 Kursy/szkolenia odpowiadające na potrzebę doskonalenia umiejętności praktycznych i zawodowych uczniów adekwatnych do kierunku nauki i zapotrzebowania na regionalnym rynku pracy.:
 Barman przyszłości -trendy w miksologii
 Kurs baristyczny z elementami obsługi klienta
 Kurs sommelierski
 Kuchnia globalna – podróż kulinarna wokół świata
 Ryby – skarbnica zdrowia i smaku
 Kurs kuchni Wegańskiej
 Bufety śniadaniowe i aranżacje bufetowe
 Cukiernictwo w nowych aranżacjach
 Torty z nadrukiem- kurs cukierniczy
 Animacje w hotelu
 Kurs rezydenta turystycznego
 Wsparcie odpowiadające na potrzebę praktycznego kształcenia uczniów w rzeczywistych warunkach pracy z uwzględnieniem najnowszych trendów technologicznych, we współpracy z pracodawcami w celu włączenia ich w proces kształcenia zawodowego:
• Staże uczniowskie
 Szkolenia z kompetencji miękkich:
 Kompetencje miękkie (wybierz jeden moduł):
 Kreatywni Zawodowo
 Komunikacja
 Zarządzanie stresem,
 Rozwijanie asertywności i organizacji miejsca pracy
C. Na rzecz nauczycieli:
 Jak uczyć pokolenie Z- współczesne techniki i specyfika nauczania?
 Zarządzanie stresem – trening technik kontroli emocji i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
 Wsparcie nauczyciela: Jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
 Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
 Trening umiejętności społecznych (TUS), jako narzędzie nauczyciela do pracy w szkole.
 Kurs baristy
 Kuchnia azjatycka- bogactwo orientalnych smaków
 Kuchnia bankietowo-cateringowa
 Kurs sommeliera
 Kuchnia śródziemnomorska
 Nowoczesne aranżacje sali konsumenckiej na przyjęcia okolicznościowe
 Kuchnia globalna – podróż kulinarna wokół świata
 Nowoczesne techniki dekorowania ciast.
 Obsługa oprogramowania do tworzenia grafik jadalnych na torty

    DOKUMENTY REKRUTACYJNE DO POBRANIA:

    Wartość projektu: 628 480,66 zł
    Dofinansowanie z UE: 534 208,56zł

    Zaplanowane rezultaty projektu:

    Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu: 44 osoby

    2. Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu: 36 osób

    3. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 1: Kompetencje miękkie: 32 osoby

    4. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 2: Barman przyszłości -trendy w miksologii: 13 osób

    5. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 3:Kurs baristyczny z elementami obsługi klienta: 6 osób

    6. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 5:Kurs sommelierski: 6 osób

    7. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 6: Kuchnia globalna – podróż kulinarna wokół świata: 6 osób

    8. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 7:Ryby – skarbnica zdrowia i smaku: 6 osób

    9. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 8: Kurs kuchni Wegańskiej: 6 osób

    10. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 9:Bufety śniadaniowe i aranżacje bufetowe: 6 osób

    11. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 10: Cukiernictwo w nowych aranżacjach: 14 osób

    12. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 11: Torty z nadrukiem- kurs cukierniczy: 6 osób

    13. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 12: Animacje w hotelu: 6 osób

    14. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 13:Kurs rezydenta turystycznego: 6 osób

    15. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 14: Jak uczyć pokolenie Z- współczesne techniki i specyfika nauczania?: 16 osób

    16. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 15:Zarządzanie stresem – trening technik kontroli emocji i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu: 16 osób

    17. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 16: Jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?: 8 osób

    18. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 17: Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela: 16 osób

    19. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 18:Trening umiejętności społecznych (TUS), jako narzędzie nauczyciela do pracy w szkole: 8 osób

    20. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 19:Kurs baristy: 4 osoby

    21. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 20: Kuchnia azjatycka- bogactwo orientalnych smaków: 4 osoby

    22. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 21: Kuchnia bankietowo-cateringowa: 7 osób

    23. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 22:Kurs sommeliera: 4 osoby

    24. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 23: Kuchnia śródziemnomorska: 4 osoby

    25. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 24:Nowoczesne aranżacje sali konsumenckiej na przyjęcia okolicznościowe: 7 osób

    26. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 25: Kuchnia globalna – podróż kulinarna wokół świata: 7 osób

    27. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 26: Nowoczesne techniki dekorowania ciast: 4 osoby

    28. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 27: Obsługa oprogramowania do tworzenia grafik jadalnych na torty: 4 osoby

    [wysija_form id="3"]