Projekt obejmuje wsparciem:
Projekt zakłada realizację następujących form wsparcia:
A. Na rzecz Technikum nr 2 w Ostródzie:
Przekazanie na rzecz szkoły zakupionego na cele projektu sprzętu
Szkolenia nauczycieli Technikum nr 2 w Ostródzie
B. Na rzecz uczniów:
Kursy/szkolenia odpowiadające na potrzebę doskonalenia umiejętności praktycznych i zawodowych uczniów adekwatnych do kierunku nauki i zapotrzebowania na regionalnym rynku pracy.:
Barman przyszłości -trendy w miksologii
Kurs baristyczny z elementami obsługi klienta
Kurs sommelierski
Kuchnia globalna – podróż kulinarna wokół świata
Ryby – skarbnica zdrowia i smaku
Kurs kuchni Wegańskiej
Bufety śniadaniowe i aranżacje bufetowe
Cukiernictwo w nowych aranżacjach
Torty z nadrukiem- kurs cukierniczy
Animacje w hotelu
Kurs rezydenta turystycznego
Wsparcie odpowiadające na potrzebę praktycznego kształcenia uczniów w rzeczywistych warunkach pracy z uwzględnieniem najnowszych trendów technologicznych, we współpracy z pracodawcami w celu włączenia ich w proces kształcenia zawodowego:
• Staże uczniowskie
Szkolenia z kompetencji miękkich:
Kompetencje miękkie (wybierz jeden moduł):
Kreatywni Zawodowo
Komunikacja
Zarządzanie stresem,
Rozwijanie asertywności i organizacji miejsca pracy
C. Na rzecz nauczycieli:
Jak uczyć pokolenie Z- współczesne techniki i specyfika nauczania?
Zarządzanie stresem – trening technik kontroli emocji i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
Wsparcie nauczyciela: Jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
Trening umiejętności społecznych (TUS), jako narzędzie nauczyciela do pracy w szkole.
Kurs baristy
Kuchnia azjatycka- bogactwo orientalnych smaków
Kuchnia bankietowo-cateringowa
Kurs sommeliera
Kuchnia śródziemnomorska
Nowoczesne aranżacje sali konsumenckiej na przyjęcia okolicznościowe
Kuchnia globalna – podróż kulinarna wokół świata
Nowoczesne techniki dekorowania ciast.
Obsługa oprogramowania do tworzenia grafik jadalnych na torty
DOKUMENTY REKRUTACYJNE DO POBRANIA:
Wartość projektu: 628 480,66 zł
Dofinansowanie z UE: 534 208,56zł
Zaplanowane rezultaty projektu:
Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu: 44 osoby
2. Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu: 36 osób
3. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 1: Kompetencje miękkie: 32 osoby
4. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 2: Barman przyszłości -trendy w miksologii: 13 osób
5. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 3:Kurs baristyczny z elementami obsługi klienta: 6 osób
6. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 5:Kurs sommelierski: 6 osób
7. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 6: Kuchnia globalna – podróż kulinarna wokół świata: 6 osób
8. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 7:Ryby – skarbnica zdrowia i smaku: 6 osób
9. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 8: Kurs kuchni Wegańskiej: 6 osób
10. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 9:Bufety śniadaniowe i aranżacje bufetowe: 6 osób
11. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 10: Cukiernictwo w nowych aranżacjach: 14 osób
12. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 11: Torty z nadrukiem- kurs cukierniczy: 6 osób
13. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 12: Animacje w hotelu: 6 osób
14. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 13:Kurs rezydenta turystycznego: 6 osób
15. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 14: Jak uczyć pokolenie Z- współczesne techniki i specyfika nauczania?: 16 osób
16. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 15:Zarządzanie stresem – trening technik kontroli emocji i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu: 16 osób
17. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 16: Jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?: 8 osób
18. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 17: Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela: 16 osób
19. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 18:Trening umiejętności społecznych (TUS), jako narzędzie nauczyciela do pracy w szkole: 8 osób
20. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 19:Kurs baristy: 4 osoby
21. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 20: Kuchnia azjatycka- bogactwo orientalnych smaków: 4 osoby
22. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 21: Kuchnia bankietowo-cateringowa: 7 osób
23. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 22:Kurs sommeliera: 4 osoby
24. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 23: Kuchnia śródziemnomorska: 4 osoby
25. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 24:Nowoczesne aranżacje sali konsumenckiej na przyjęcia okolicznościowe: 7 osób
26. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 25: Kuchnia globalna – podróż kulinarna wokół świata: 7 osób
27. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 26: Nowoczesne techniki dekorowania ciast: 4 osoby
28. Liczba nauczycieli, którzy nabyli kompetencje w ramach zadania nr 27: Obsługa oprogramowania do tworzenia grafik jadalnych na torty: 4 osoby